Egyéb gyakorlatok 1.

2023.12.20

Egy évzáró-évösszegzést segítő gyakorlatot találhatsz itt, melyet érdemes még a karácsony előtti időszakban elkezdeni.

🌲Ez a kérdéssor segít abban, hogy a 2023-es évet áttekintsd többféle nézőpontból; levond a tanulságokat és felismerd a leckéket, amikkel megajándékozott. Ezek tudatosításával fejlődhetsz és könnyedebben léphetsz az új évbe. Érdemes letenni azokat a terheket, amik már nem szolgálnak téged, hogy feleslegesen ne cipelj olyat, amire már nincs szükséged.

🌲Érdemes még ezt a gyakorlatsort karácsony előtt elkezdeni. Akár úgy is csinálhatod, hogy minden este egy-egy témát tekintesz át. Ha évközben szoktál határidő naplót vezetni, vagy naplót írni, akkor azt is készítsd elő és nézz bele, mert hidd el, hogy sok olyan dolog történt, amikre már nem is emlékszel, pedig fontosak is lehetnek. 

Jó elmélkedést kívánok!🙏🧘‍♀️


👉1. Mi történt a kapcsolataimban ebben az évben? Ki jelent meg az életemben az év elején, tavasszal, nyáron és összel? Ki maradt és ki távozott? Kit szeretnék behívni és kit szeretnék esetleg visszahívni?

👉2. Mi történt a munkámban és a magánéletemben? 
Szembesültem-e kihívásokkal? (Mikkel?)
Tanultam-e újakat? Fejlődtem-e? 
Milyen érzések vannak bennem a munkámmal kapcsolatban; és van-e valami, amin változtatnék?

👉 3. Mi történt a testemmel kapcsolatban ebben az évben?
Volt-e sérülésem, balesetem, betegségem és mi az, ami meggyógyult rajtam/bennem?
Milyen erőfeszítéseket tettem, hogy többet törődjek magammal és a testemmel?

👉 4. Milyen veszteségek értek ebben az évben?
Van-e még valami, ami még mindig neheztelést okoz a szívemben?
Mit nyertem a veszteségek által, ami a részem maradt akkor is, ha ez a személy, vagy tárgy már nincs velem?

👉 5. Milyen belső változásokon mentem keresztül? 
Elégedett vagyok-e az idén hozott döntéseimmel vagy választásaimmal? Van-e olyan, amit másképp csinálnék?
Van-e olyan, amit megváltoztatnék magamon?

👉 6. Hogy érzek általánosságában ezzel az évemmel kapcsolatban?
Készen állok-e elengedni? 
Megkönnyebbült vagyok? Izgatottan várom a következő évet?
Ideges vagyok a lehetséges változások miatt, amelyek bekövetkezhetnek az új évben?
Energikus vagyok-e? Fáradt vagyok-e?

👉 7. Mit szeretnék a jövő évben látni a kapcsolataimmal, a munkámmal, az egészségemmel kapcsolatban; és úgy általánosságban?


🌲Ha csak ezeket a kérdéseket átgondolod és leírogatod magadnak a válaszokat, máris sokat tettél magadért. 🎁

👉Amennyiben úgy érzed, hogy egyedül nem megy, akkor bejelentkezhetsz hozzám is, és egy online konzultáció keretében együtt elvégezzük a gyakorlatot és az elengedés részét is. 
Egy konzultáció hossza 1,5 vagy max. 2 óra / 15.000 Ft.-


További infó és bejelentkezés: feherpegazusinfo@gmail.com